שינוע חומרים מסוכנים

הובלה של חומרים מסוכנים הוא תחום המעוגן בחוק הישראלי ובמסגרת זו, על כל הובלה כזאת חלים שורה של כללים ותקנות מחמירים, המיועדים להבטיח את שלום הציבור. המרכיב הראשון והמרכזי בחקיקה סביב שינוע חומרים מסוכנים הוא רישוי הגורם המוביל – כל הובלה של חומרים מסוכנים מחויבת להתבצע על ידי גורם מורשה בלבד, אבל בכך לא מסתכם העניין. הובלת חומרים מסוכנים חייבת להתבצע באמצעות כלי הרכב המתאים, שעובר את הבדיקות המתאימות, שנוסע בנתיבי נסיעה מורשים וננהג על ידי נהג מורשה. יש תחום אחד שבו קיים סיכון עצום אך כמעט ולא מתרחשות בו תאונות וזהו בדיוק התחום הזה. על המציאות הזאת אחראיות אותן מגבלות שאותן ציינו קודם לכן.

 

 

מה זה אומר מבחינתכם בבחירת גורם הובלה?

אם אתם זקוקים לבצע הובלה של חומר מסוכן כלשהו, זה אומר שיהיה עליכם לאתר גורם מורשה להובלת אותו חומר ספציפי ולוודא שאותו גורם גם עומד בכל הסטנדרטים המקצועיים והבטיחותיים לביצוע ההובלה. עבור רבים, הביטוי חומרים מסוכנים נקשר יותר לחומצות חזקות ולחומרים רעילים, אלא שחומרים מסוכנים מקיפים אותנו הרבה מעבר למה שאנחנו חושבים וכל החומרים הללו נדרשים להובלה על ידי הגורם המתאים. זה יכול להיות אלכוהול הנדרש להובלה למפעל לייצור משקאות אלכוהוליים או למפעל תרופות, זה יכול להיות נפט שמובל בכל יום בכל רחבי הארץ לבתי הזיקוק ולכל תחנות הדלק, אלה יכולים להיות חומרי ניקוי חזקים, גזים למיניהם וכדומה. כל אלה חייבים להיות מובלים בכפוף לחוק העוסק בנושא של שינוע חומרים מסוכנים, אבל לא די בכך – חשוב לוודא שגם הגורם המקצועי, מתנהל בצורה האחראית לביצוע המשימה.

 

רישיון זה דבר אחד, אבל לא די בכך

בחיפוש גורם מקצועי לביצוע הובלת חומרים מסוכנים, חשוב שתוודאו כי אתם עובדים עם חברה מקצועית ואחראית, המתנהלת על פי מדיניות מסודרת. פעמים רבות, אפשר לזהות את התכונה הזאת באמצעות מבט קצר על כלי הרכב. כלי רכב רבים המשמשים להובלה של חומרים מסוכנים, מתוחזקים ברמה נמוכה מאוד וניתן לראות זאת עליהם בלא יותר ממבט אחד. מאחר ועל פי חוק, גם לגורם המזמין את השירות ישנה אחריות עקיפה בתהליך, אתם בהחלט רוצים לוודא שאתם מזמינים את השירות מחברה מקצועית, שמקפידה על תחזוקת כלי הרכב והכשרת הנהגים ושעומדת בכל דרישות והוראות החוק והתקנות הרלוונטיות.

 

קבוצת צדוק היא אחת מחברות הלוגיסטיקה והתובלה המובילות בישראל ובמסגרת זו מציעה גם שירותי שינוע חומרים מסוכנים בכל רחבי הארץ. לחברה צי של כלי רכב ייעודיים למשימה זו, כשכל כלי רכב מותאם לחומרים מסוגים שונים ולהיקפי הובלה שונים. החברה מקפידה מאוד על קוצו של יוד בכל פעילות ההובלה ובפרט בתחום של חומרים מסוכנים. לפרטים נוספים והזמנות, צרו קשר עוד היום בטלפון 3999* ונשמח לסייע בכל דרך.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:
שילוח פנים ארצי
מה זה מרלוג
ייעוץ לוגיסטי
הובלת מכולות עם מנוף
מרכזים לוגיסטיים בישראל
אחסנה במכולות בחיפה
משאית תובלה
הפצה לחנויות
הובלות משטחים
במתחם אשדוד דרושים/ות מלקטים/ות , מלגזנים/יות , ובקרי/יות מלאי לעבודה במשרה מלאה
דרושים/ות מנהלי/ות לקוחות
מלגזנים/ות עד 45 טון – למסוף אשדוד
נהג/ת בעל/ת רישיון נהיגה עד 12 טון ומעל 15 טון
סדרן – מתפעל עבודה
נהג בעל רישיון נהיגה למשאית c,e
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות