מרכזים לוגיסטיים בישראל

בישראל פועלים עשרות אלפי בתי עסק וחברות, המספקים מוצרים ומלאי בכל רחבי הארץ. המציאות הפשוטה היא שכל אחד מבתי העסק הזה היה יכול להפיק ערך רב מאוד מניהול מחסנים לוגיסטיים עצמאיים באזורי מפתח ברחבי הארץ על מנת למקסם את יעילות ההפצה. המציאות היותר פשוטה היא שעבור רובם המכריע של בתי העסק הזה אין שום כדאיות ולו בהקמה של מרכז לוגיסטי אחד. מה הפתרון? כיום פועלים מספר מרכזים לוגיסטיים בישראל, המספקים שירותי אחסון ולוגיסטיקה שיתופיים ללקוחות רבים באותו מחסן.

 

ייעול מערך ההפצה והאחסון

ניהול מלאי, כפי שכל עסק יודע, הוא עניין מסובך מאוד, במיוחד כאשר הוא מתבצע על פני מרחבים גאוגרפיים גדולים. חברות גדולות, שהיקפי הפעילות שלהן מצדיקות זאת, משקיעות בהקמה של מרכזים לוגיסטיים, המאפשרים להם לנהל את המלאי והפצתו בצורה יעילה יותר ולתת מענה טוב יותר ללקוח. זה לכשעצמו מעניק לאותן חברות יתרון תחרותי חשוב, שמציב אותן בעדיפות על פני בתי עסק קטנים יותר, המספקים שירותים ומוצרים דומים. הנושא של לוגיסטיקה ואחסנה, כמו גם לוגיסטיקה והובלה, הם נושאים קריטיים עבור כל בית עסק שפועל ברחבי הארץ ולא משנה מה גודל העסק. ייעול מערך ההפצה והאחסון באמצעות מרכזים לוגיסטיים באזורי מפתח, יכול לשפר את השורה התחתונה של העסק, לשפר את מעמדו התחרותי ולייעל את שרשרת האספקה שלו לטובת עצמו ולטובת לקוחותיו.

 

מרכזים לוגיסטיים בישראל במודל השיתופי

מרכז לוגיסטי הוא בדרך כלל מחסן ענק ורחב ידיים, שיכול להכיל בתוכו מלאים של מאות ואלפי בתי עסק בו זמנית. ואם כך הוא הדבר, מדוע לא להציע שירותי לוגיסטיקה ואחסנה לבתי עסק בכל רחבי הארץ במסגרת מרכז לוגיסטי מאוחד ושיתופי? ובכן, זהו בדיוק הפתרון שמוצע היום לבתי עסק הזקוקים לכך – מרכזים לוגיסטיים שיתופיים הפזורים באזורי מפתח ומספקים שירותי אחסנה, לוגיסטיקה והובלה לכל יעד ברחבי ישראל ומחוצה לה. כך למשל, מרכזים לוגיסטיים בישראל ממוקמים בקרבת נמלי הים ונמל התעופה בן גוריון ובמיקומי מפתח באזור הצפון, הדרום והמרכז. מחסנים אלה מאפשרים ללקוחותיהם לאחסן מלאים במיקומים שונים ברחבי הארץ ולאפשר הפצה קלה ומהירה ללקוחות על פי דרישה. מרכזים אלה משמשים גם לאחסנה של מכולות ביבוא (למשל, כשרוצים להבטיח שהמכולה פה בארץ, אך עדיין אין שימוש מיידי בתכולתה). כמו כן, מרכזים מקצועיים, המספקים גם שירותי המכלה ותובלה, יודעים להציע ללקוחותיהם גם את האפשרות לניהול כל המערך הלוגיסטי הנדרש לייצוא.

 

קבוצת צדוק היא אחת מחברות הלוגיסטיקה והתובלה המובילות בישראל, המספקת את כל מגוון שירותי הלוגיסטיקה, האחסנה והתובלה שאפשר להעלות על הדעת. החברה מספקת שירותי אחסנה למכולות, המכלת מכולות לייצוא, מרכזים לוגיסטיים באשדוד בדרום, חיפה בצפון ובשלושה מיקומים נוספים באזור המרכז. המרלו”גים משתרעים על שטח כולל של 80 דונם עם שטח בנוי של 60 אלף מ”ר ומספקים מערכי אחסנה ממוחשבים מתקדמים ללקוחות החברה. אם אתם זקוקים לפתרונות מתקדמים בתחום של לוגיסטיקה ואחסנה או לוגיסטיקה והובלה, קבוצת צדוק בנויה להעניק לכם מענה מקיף לקצה לקצה תחת קורת גג אחת. למידע נוסף, צרו קשר עוד היום בטלפון 3999* ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:
שילוח פנים ארצי
מה זה מרלוג
ייעוץ לוגיסטי
הובלת מכולות עם מנוף
אחסנה במכולות בחיפה
שינוע חומרים מסוכנים
משאית תובלה
הפצה לחנויות
הובלות משטחים
במתחם אשדוד דרושים/ות מלקטים/ות , מלגזנים/יות , ובקרי/יות מלאי לעבודה במשרה מלאה
דרושים/ות מנהלי/ות לקוחות
מלגזנים/ות עד 45 טון – למסוף אשדוד
נהג/ת בעל/ת רישיון נהיגה עד 12 טון ומעל 15 טון
סדרן – מתפעל עבודה
נהג בעל רישיון נהיגה למשאית c,e
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות