שילוח פנים ארצי

במהלך שני העשורים האחרונים ובמיוחד בשנים האחרונות, צמח שוק המשלוחים להיקפים שלא חווה מעולם. יחד עם זאת, שוק המשלוחים מתייחס בעיקרו למשלוחי חבילות ומוצרים עד פתח בית הלקוח או עד נקודת חלוקה מרכזית. בפועל, מרבית פעילות השוק מתקיימת הרחק מעין הציבור, בענף ייחודי הקרוי שילוח פנים ארצי ומהווה שחקן מפתח בכל הפעילות הקמעונאית ברחבי הארץ ולמעשה בעולם כולו.

במהלך שני העשורים האחרונים ובמיוחד בשנים האחרונות, צמח שוק המשלוחים להיקפים שלא חווה מעולם. יחד עם זאת, שוק המשלוחים מתייחס בעיקרו למשלוחי חבילות ומוצרים עד פתח בית הלקוח או עד נקודת חלוקה מרכזית. בפועל, מרבית פעילות השוק מתקיימת הרחק מעין הציבור, בענף ייחודי הקרוי שילוח פנים ארצי ומהווה שחקן מפתח בכל הפעילות הקמעונאית ברחבי הארץ ולמעשה בעולם כולו.

 

חברות שילוח והפצה – מה תפקידן?

זה לא יהיה סיכון מוגזם לחשוב שמעטים האנשים שהקדישו אי פעם מחשבה לקסם הזה שמביא מיליוני מוצרים מאלפי סוגים אל כל מדף בכל רחבי הארץ, מהעיר הגדולה ביותר ועד היישוב הקטן ביותר. אלא שזה בדיוק מה שקורה – בכל יום משונעים אינספור יחידות מוצר מאינספור יצרנים לאינספור נקודות מכירה בכל רחבי הארץ. זוהי הדרך היחידה בה יכול הלקוח הסופי לקנות את כל מה שהוא צריך ורוצה בחנות קרובה לביתו. אז מי דואג להפיץ את כל אינספור המוצרים הללו לכל עבר? ובכן, על זה מנצחות חברות שילוח פנים ארצי, שתפקידן הוא לאסוף מוצרים מרצפת הייצור (מהיצרנים) ולהפיץ אותם אל מדף המכירה (רשתות השיווק והקמעונאים).

 

בחירת חברת הפצה – מרכיב קריטי בעסק של מוצרים

אם אתם מנהלים עסק של מוצרים, כלומר עסק המוכר מוצרים מוחשיים ללקוחותיו, אתם כבר בטח יודעים שאתם חייבים להעמיד מערך שלם של הפצה לטובת הפצת המוצרים שלכם אל כל נקודות המכירה בכל רחבי הארץ. לשם כך, עליכם לעבוד לפחות עם חברת הפצה אחת והחברה הזאת צריכה לספק לכם כיסוי גאוגרפי מקסימלי והתמחות בסוג המוצרים אותם אתם מוכרים. כך למשל, אם אתם מעוניינים להפיץ מוצרי מזון, לא תוכלו לעשות זאת באמצעות חברות שילוח והפצה בשוק חלפי הרכב או בשוק החומרים המסוכנים. עליכם לאתר חברה שמספקת לכם גם כיסוי גאוגרפי מלא, גם רמת שירות גבוהה שתבטיח זמינות של המוצרים שלכם בכל מקום ובכל עת וגם רמת מחיר אטרקטיבית, שתאפשר לשם לשמור על רווחיות גבוהה. כל אלה הופכים את הבחירה בחברת ההפצה שלכם לבחירה קריטית שיכולה להשפיע על הצלחת וצמיחת העסק כולו וזאת סיבה מספיק טובה לבחור את הטובים ביותר.

 

אז מי הם הטובים ביותר?

ובכן, אם אתם מתכוונים לבצע הפצה לאזורים מוגבלים, תוכלו להיעזר בחברות שמתמחות בהפצה אזורית. חברות אלה מחזיקות ציים די מצומצמים של רכבי תובלה, אך בתוך האזור אותו הן משרתות, הן יודעות להציע לכם כיסוי מלא בכל עת. אם, לעומת זאת, אתם צריכים להפיץ כמויות גדולות של יחידות מוצר לכל רחבי הארץ, אתם רוצים למצוא חברות שילוח פנים ארצי, המפעילות ציי ענק של משאיות גדולות ומסוגלות לעבוד מול מרלו”גים, מול יצרני ענק ומול רשתות שיווק גדולות, בדיוק כפי שהן יודעות להגיע גם למכולת הקטנה ביישוב הקטן בדרך לשומקום. על רמת המורכבות של ניהול הפצה ברמות האלה לא נוכל להרחיב פה, אבל אתם יכולים להיות בטוחים שהלוגיסטיקה של הלוגיסטיקה, היא מורכבת הרבה יותר מאשר כל אתגר לוגיסטי של כל בעל עסק וזה מה שמסביר מדוע חשוב לבחור היטב היטב את חברות ההפצה איתן אתם עובדים.

 

קבוצת צדוק היא אחת משחקניות הלוגיסטיקה המובילות בישראל ומציעה מבחר שירותים לוגיסטיים, הובלה והפצה, פריקה ואחסון של מכולות ומלאי ועוד שורה של פתרונות לוגיסטיים בבית הלקוח. אם אתם רוצים ליהנות ממענה מלא לכל הצרכים הלוגיסטיים שלכם ובכלל זה כמובן, שילוח פנים ארצי והפצה, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 3999* ונשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ועניין.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:
מה זה מרלוג
ייעוץ לוגיסטי
הובלת מכולות עם מנוף
מרכזים לוגיסטיים בישראל
אחסנה במכולות בחיפה
שינוע חומרים מסוכנים
משאית תובלה
הפצה לחנויות
הובלות משטחים
במתחם אשדוד דרושים/ות מלקטים/ות , מלגזנים/יות , ובקרי/יות מלאי לעבודה במשרה מלאה
דרושים/ות מנהלי/ות לקוחות
מלגזנים/ות עד 45 טון – למסוף אשדוד
נהג/ת בעל/ת רישיון נהיגה עד 12 טון ומעל 15 טון
סדרן – מתפעל עבודה
נהג בעל רישיון נהיגה למשאית c,e
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות