הובלת מכולות עם מנוף

מכולות הוא אמצעי השינוע הנפוץ ביותר בעולם ולמעשה משמש לשינוע רובן המכריע של הסחורות בין כל מדינות העולם. המשמעות? ובכן, אתם אולי הזמנתם פריט אחד או שאולי הזמנתם מכולה שלמה, אבל אין לכם שום הבנה או היכרות עם התחום של הובלות קונטיינרים וכל מה שאתם רוצים זה לקבל את הסחורה שהזמנתם. זה המקום בו תצטרכו להיעזר בשירותיה של חברת לוגיסטיקה המציעה שירותי הובלת מכולות עם מנוף או בלי מנוף, בהתאם לצורך.

 

 

מי אמור לדאוג לטיפול במכולות?

ובכן, כשאתם מזמינים סחורה מחו”ל, אתם עושים זאת באמצעות עמיל מכס שדואג לכל הפרוצדורות הבירוקרטיות, לתיאום בין כל הגורמים המעורבים, לביטוחים ולגיוס אנשי המקצוע הנדרשים על מנת שהמכולה תצא מהמפעל שלה בחו”ל ותגיע אל פתח המפעל או העסק שלכם כאן בארץ. יחד עם זאת, עמיל המכס לא תמיד דואג למחירים הזולים ביותר עבורכם ולא תמיד הוא גם מציע את כל הפתרונות הקיימים. כך למשל, עמיל המכס שבחרתם לעבוד איתו, לבטח עובד עם חברת לוגיסטיקה מסוימת, שדרכה הוא מבצע את כל הפרויקטים. אם אותה חברה מספקת שירותי הובלת מכולות מנמל חיפה אך לא שירותי הובלת מכולות מנמל אשדוד, עמיל המכס יצטרך לשכור חברה אחרת לטובת המשימה, או שישאיר לכם את כל הלוגיסטיקה לאחר השחרור מהמכס. ככלל, אם עמיל המכס שלכם דואג לדברים, אין צורך שתערבו את עצמכם לחינם, אתם בלאו הכי משלמים על כל שירות וכל מאמץ. מצד שני, אם נדרשת לכם הובלה מיוחדת, ממיקום מיוחד או שירות הובלת מכולות עם מנוף למשל, אתם רוצים למצוא חברות הובלת מכולות שמספקות את השירות הספציפי הדרוש לכם.

 

למה נדרש מנוף בהובלה של מכולות?

ובכן, במרבית המקרים הלקוח אכן לא זקוק למכולה, שבאמצעותה נשלחה אליו הסחורה. המכולה מגיעה אל בית הלקוח, היא נפרקת ידנית או באמצעות מלגזה והמוביל מחזיר אותה לנמל. אלא שאם אתם זקוקים לשירות הזה, אתם יודעים בדיוק למה. ישנם לא מעט בתי עסק שעובדים על בסיס קבוע עם מוצרים מיובאים ואף נעזרים במכולות באמצעותן נשלחים המוצרים, לצורך אחסונם בחצר המפעל. במקרה כזה, כאשר המוביל מגיע אליכם, אתם לא רוצים לפרוק את הסחורה מתוך המכולה, אלא לפרוק את המכולה מעל המשאית ולהשאיר אותה בחצר המפעל. לשם כך, נדרש שירות הובלת מכולות עם מנוף ואת זה, חברות הובלת מכולות רבות לא יודעות להציע.

בנוסף לכך, חברות רבות ממקדות את הפעילות שלהן בנמל אחד בלבד. מרביתן לא עובדות למשל מול נמל אילת, חלקן מתמקדות בנמל אשדוד וחלקן מתמקדות בנמל חיפה בלבד. זה אומר שכדי להוביל אליכם את המכולה שלכם, יהיה עליכם למצוא חברה המציעה שירותי הובלת מכולות מנמל חיפה, אם לשם מיועדת המכולה שלכם להגיע מחו”ל או לחילופין, שירותי הובלת מכולות מנמל אשדוד במקרה השני. זה נכון שזה נשמע קצת טרחני, אבל מדובר בעולם של לוגיסטיקה שבו הכל עולה הרבה מאוד כסף ולכן לא כל החברות יכולות להרשות לעצמן להקים פעילות תובלה והפצה כלל ארצית.

 

קבוצת צדוק, כאחת מחברות התובלה והלוגיסטיקה המובילות בישראל דווקא יכולה להציע לכם את כל שירותי התובלה הקיימים בתחום הנרחב של הובלות קונטיינרים, לרבות הובלה של מכולות 6 או 12 מטר, הובלת מבנים יבילים, פריקת מכולות עם מנוף וכמובן הובלה של מכולות הן מנמל חיפה והן מנמל אשדוד. לפרטים נוספים על שירותי קבוצת צדוק והזמנת שירותים נדרשים, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 3999* ונשמח לסייע.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:
שילוח פנים ארצי
מה זה מרלוג
ייעוץ לוגיסטי
מרכזים לוגיסטיים בישראל
אחסנה במכולות בחיפה
שינוע חומרים מסוכנים
משאית תובלה
הפצה לחנויות
הובלות משטחים
במתחם אשדוד דרושים/ות מלקטים/ות , מלגזנים/יות , ובקרי/יות מלאי לעבודה במשרה מלאה
דרושים/ות מנהלי/ות לקוחות
מלגזנים/ות עד 45 טון – למסוף אשדוד
נהג/ת בעל/ת רישיון נהיגה עד 12 טון ומעל 15 טון
סדרן – מתפעל עבודה
נהג בעל רישיון נהיגה למשאית c,e
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות