אחסנה במכולות בחיפה

בעולם מושלם, היו מכולות נשלחות מהיצואן במדינה אחת ישירות אל בית היבואן במדינה אחרת. בעולם קצת פחות מושלם, היו מכולות נשלחות בדיוק כפי שהן נשלחות היום, כשהן עוברות משלב לשלב ומיד ליד בצורה חלקה וללא עיכובים. אבל בעולם שבו אנו חיים, זה פשוט לא עובד ככה. בעולם שבו אנו חיים, מכולות יכולות להגיע ארצה במועד מסוים, להתעכב במכס ולהמתין למועד משלוח על פי לוחות הזמנים של חברת התובלה. בדיוק בגלל זה ובגלל סיבות נוספות, שמייד נפרט עליהן, מוצעים כיום שירותי אחסנה במכולות בחיפה, הפתוחים בפני כל אדם ועסק ביבוא מכולות ואפילו מכולה אחת בודדת לישראל.

 

טיפול במכולות – חלק אינטגרלי בתהליך היבוא

משימת הייבוא, כפי שיודע כל יבואן, היא משימה לא פשוטה, שרק ניסיון ותרגול רב יכולים להפוך אותה למשימה שגרתית יעילה. זה מתחיל בהמכלת המכולה במדינת המוצא כשהמטרה היא למלא את המכולה במקסימום, כדי לחסוך בעלויות משלוח, מה שלא תמיד קל להשיג. לאחר מכן, תובלה יבשתית, תובלה ימית, שירותי פריקת מכולות, אחסנה של מכולות ותובלה יבשתית נוספת אל בית היבואן. כל זה עטוף כמובן בשורה ארוכה של פרוצדורות, אדמיניסטרציות, עלויות וביטוחים. כדי לנהל את כל התהליך הזה, נעזרים בדרך כלל בשירותיו של עמיל מכס וזה המקום להכיר את חברות הלוגיסטיקה, שמספקות גם שירותי עמילות מכס וגם דואגות לכל הנושא של טיפול במכולות ובכלל זה, שירותי פריקת מכולות, אחסנתן בקרבת הנמל (לרבות בתנאי קירור) והובלתן אל בית הלקוח.

 

האם אתם צריכים לדאוג לכך בעצמכם?

ככלל, לשחקני יבוא מנוסים יש כבר מערך לוגיסטי מסודר שדואג לכל הנושא של אחסנה במכולות בחיפה, הובלת המכולות, שחרור מהמכס וכדומה. אם אין לכם את הניסיון בתחום זה, תצטרכו לשכור את שירותיו של עמיל מכס, שידאג לכל השלבים והצעדים הנדרשים על מנת לדאוג לכך שהמכולה תגיע אליכם בבטחה ובמהירות. יחד עם זאת, לא כל עמיל מכס יודע להציע את אותו סל שירותים ולא תמיד איש מקצוע שליבת הפעילות שלו היא עמילות מכס, יכול לספק לכם את השירות הטוב ביותר ולא פחות חשוב מכך, הזול ביותר. בישראל פועלות חברות לוגיסטיקה, המספקות את כל שירותי הלוגיסטיקה הנדרשים לכם לכל אורך שרשרת היבוא, מפתח המפעל בחו”ל ועד פתח הבית אצלכם ובכלל זה גם מציעות שירותי עמילות מכס שעוטפים את התהליך הלוגיסטי כולו. ככל שהחברה קרובה יותר לשטח וככל שהשליטה שלה בשירותים הלוגיסטיים הכרוכים בתהליך הייבוא היא גבוהה יותר, כך אתם יכולים לצפות לתהליך חלק ומהיר יותר ולמחיר זול יותר של תהליך הייבוא כולו.

קבוצת צדוק היא אחת מחברות הלוגיסטיקה והתובלה הגדולות והמובילות בישראל. החברה מספקת מענה מלא לכל צרכי היבוא שלכם מבית המפעל בחו”ל ועד בית הלקוח כאן בארץ. בכלל זה, מבצעת החברה את כל פעולות עמילות המכס, פריקת מכולות, שחרור מהמכס, אחסנה בקרבת הנמל והובלת המכולה עד בית הלקוח. ליבוא זול, מהיר ובראש שקט, צרו קשר עוד היום עם הצוות המקצועי של קבוצת צדוק בטלפון 3999* ונשמח לענות על כל השאלות המטרידות אתכם בנושא ולהסדיר עבורכם תהליך יבוא מלא מהמקור בחו”ל ועד היעד פה בארץ.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:
שילוח פנים ארצי
מה זה מרלוג
ייעוץ לוגיסטי
הובלת מכולות עם מנוף
מרכזים לוגיסטיים בישראל
שינוע חומרים מסוכנים
משאית תובלה
הפצה לחנויות
הובלות משטחים
במתחם אשדוד דרושים/ות מלקטים/ות , מלגזנים/יות , ובקרי/יות מלאי לעבודה במשרה מלאה
דרושים/ות מנהלי/ות לקוחות
מלגזנים/ות עד 45 טון – למסוף אשדוד
נהג/ת בעל/ת רישיון נהיגה עד 12 טון ומעל 15 טון
סדרן – מתפעל עבודה
נהג בעל רישיון נהיגה למשאית c,e
הפעל נגישות

 

 

סלוגן דיזיין - פיתוח מערכות